Pierwsze graficzne porównanie - Project CARS na PS4 niewiele brzydsze niż na PC?

Gry
3326V
Pierwsze graficzne porównanie - Project CARS na PS4 niewiele brzydsze niż na PC?
Bartosz Dawidowski | 12.05.2014, 09:29

Tydzień temu twórcy opublikowali pierwsze screenshoty z edycji wyścigów na PlayStation 4. W związku z tym, że nie dysponowaliśmy jednak ujęciami tych samych scenek trudno było porównać jakość wizualną edycji PC i tej konsolowej.

Na szczęście do akcji wkroczyła redakcja DualShockers, która postanowiła zestawić dokładnie jakość graficzną z PC i PS4. Jako screen porównawczy wybrano obrazek z rozpędzonym BAC Mono. Następnie odpalono wersję Project CARS na PC i włączano różne poziomy graficznego zaawansowania (Ultra, High, Medium i Low), próbując za każdym razem odtworzyć ten sam kąt kamery i warunki pogodowe. Taka sztuka nie była jednak prosta, bo detali graficznych nie da się zmienić w trakcie wyścigu, więc redakcja musiała za każdym razem ustawiać kamerę od nowa.

Wyniki porównania znajdziecie w galerii. DualShockers twierdzi, że wersja gry z PS4 plasuje się pomiędzy detalami "High" a "Medium". Przynajmniej jeśli chodzi o wykonanie samochodów. W tej chwili nie dysponujemy niestety wystarczająco szczegółowymi screenami toru, by przeprowadzić porównanie tego elementu z PC.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jedna sprawa, która rzuca się w oczy to bardziej rozmyta powierzchnia asfaltu na PS4, ale to może być kwestia innej głębi ostrości na konsoli. W każdym razie śmiało można powiedzieć, że nowy hardware Sony nie ustępuje wiele komputerom osobistym - nawet tym wyposażonym w tak potężne i drogie karty jak GTX 660.

Źródło: własne

Komentarze (141)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper