Rare może przywrócić z zaświatów swoje najlepsze IP
Craig Duncan z Rare w rozmowie z Majorem Nelsonem opowiedział o planach studia na przyszłość i o tym, jak zapatrują się na reanimowanie swoich znanych i lubianych serii sprzed lat.
Wg Duncana, studio nieprzerwanie tworzy gry o bardziej wysokiej jakości, które adresowane są do szerokiego grona odbiorców, w tym także osób nie mających z nimi kontaktu. To, co wyróżnia studio na tle innych, to stałe dopasowywanie się do zmian na rynku.
Zapewnił także, że 120 pracowników studia cały czas wspaniale się bawi, robiąc gry i zarabiając w ten sposób na życie.
Istnieje szansa na zobaczenie w przyszłości powrotów znanych marek studia.
Nie chodzi o robienie remake'ów gier, które kochaliśmy piętnaście czy dziesięć lat temu. Trzeba dostrzec kierunek, w którym zmierza branża, i zastanowić się, co możemy zrobić innego - jesteśmy studiem first party dla Microsoftu i to nasza działka, by dostarczyć wspaniałe doświadczenia, które pokażą naszą platformę. Jeżeli możemy to zrobić i pasuje do tego jedno z naszych IP, to, oczywiście, bierzemy je pod uwagę.
Studio Rare nie żyje jedynie przyszłością, ale ma także mnóstwo pomysłów na kolejne gry.
Jak widzicie plan studia na kolejne lata?