Lionhead prezentuje dynamiczne oświetlenie w Fable Legends

Gry
1450V
Lionhead prezentuje dynamiczne oświetlenie w Fable Legends
Bartosz Dawidowski | 18.04.2014, 10:12

Peter Molyneux opuścił Lionhead Studios. Nie znaczy to jednak, że żegnamy się z serią Fable. Ekipa deweloperów pracuje w pocie czoła nad Fable Legends, które trafi na Xbox One. Dziś mamy okazję rzucić okiem na postępy w przygotowywaniu oprawy graficznej tytułu.

Autorzy Fable Legends przygotowują grę w oparciu o Unreal Engine 4. Dziś mamy okazję zobaczyć, jak prezentować się będzie oświetlenie w nowej odsłonie serii. Gra wykorzystuje patent zwany "global illumination". dzięki niemu obiekty nie tylko są oświetlane, ale również same odbijają światło. Cały system jest w pełni dynamiczny, co oznacza, że twórcy nie umieszczają w nim źródeł światła "na stałe".

W galerii możecie sprawdzić scenę z gry bez włączonej globalnej iluminacji (pierwszy screen) oraz z aktywowanym rzeczonym efektem (screen drugi). Więcej szczegółowych informacji na temat tej technologii znajdziecie na blogu Lionhead.

Warto przy okazji sprawdzić serię pytań i odpowiedzi, którą ostatnio przygotowali twórcy Fable Legends.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper