Zastanawialiście się jak wyglądają prace nad kreowaniem świata w Wiedźmin 3: Dziki Gon?

Gry
1246V
Zastanawialiście się jak wyglądają prace nad kreowaniem świata w Wiedźmin 3: Dziki Gon?
Juventusek | 10.04.2014, 15:18

Na tegorocznej imprezie Game Developers Conference zjawiło się również rodzime studio CD Projekt RED, które to zabrało ze sobą grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Podczas panelu dyskusyjnego dowiedzieliśmy się,  w jaki sposób powstaje środowisko świata gry.

Podczas prezentacji towarzyszył nam jeden z projektantów gry, niejaki Przemysław Czatrowski. Jak pewnie wiecie, trzecia część serii wykorzysta technologię Umbra 3. Rozmawiamy tutaj o narzędziu deweloperskim, dzięki któremu CD Projekt RED może czuć się odciążone w procesie renderowania poszczególnych lokacji, które to zaprojektuje firma Umbra Software. Z usług tego studia korzystają już takie firmy jak Bungie przy produkcji Destiny.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na wspomnianym materiale wideo możecie zaobserwować, że każdy element środowiska gry jest zbudowany od podstaw. Zwróćcie uwagę jednak na rozległość otoczenia, które robi niemałe wrażenie. Wiele elementów ze sobą współgra, wymagana jest do tego spora ilość pamięci, aby generować pełne detali środowisko gry.

Wiedźmin 3: Dziki Gon trafi na PlayStation 4 i Xbox One. Jest to aktualnie flagowa pozycja CD Projekt RED, na którą czekają gracze nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. 

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper