Pierwsze problemy chmury Xboksa One

Gry
1426V
Pierwsze problemy chmury Xboksa One
Igor Chrzanowski | 06.04.2014, 10:56

Wczoraj Microsoft chwalił się potęgą mocy, jaką daje wykorzystanie coraz popularniejszej technologii "chmury". Niestety system nie jest tak idealny jak można byłoby się tego spodziewać i już na samym początku swojego istnienia ma poważne problemy.

Titanfall został króliczkiem doświadczalnym Amerykanów, którzy sprawili, że cała gra jest teraz uruchamiana z serwerów Azure - nawet gdy otworzymy samouczek. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Pewien użytkownik reddit DiamondsWithaZ podzielił się ze światem komunikatem, który pokazała mu konsola podczas zabawy. Jak się okazuje system ma problem z nadążeniem za tempem tak szybkiej gry, jaką jest dzieło Respawn i po drodze gubi niektóre pliki, co wywołuje do tablicy poniższy błąd. 

Póki co wszystko jest jeszcze na etapie prototypu, więc operatorzy Azure mają trochę czasu na naprawienie swojej chmury, tak aby nie traciła plików.

Pozostaje nam tylko mieć nadzieję, że wczorajsze słowa o podniesieniu jakości usług dostarczanych posiadaczom konsoli Microsoftu, nie okażą się tylko marketingowym gadaniem i  całość zostanie dopracowana w odpowiednim terminie, a my jako gracze dostaniemy to, co nam obiecano. 

Źródło: własne

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper