Model Mariusa złożono 85 tys. polygonów - tak powstawało Ryse

Gry
4459V
Model Mariusa złożono 85 tys. polygonów - tak powstawało Ryse
Bartosz Dawidowski | 04.04.2014, 11:29

W trakcie Game Developers Conference 2014 Crytek przygotowało wykład na temat technologii wykorzystanej przy tworzeniu Ryse na Xbox One. Dziś mamy okazję obejrzeć obrazki ujawnione przy tamtej okazji.

Crytek ujawniło, że każdy z modeli postaci został najpierw stworzony z zawrotnej ilości ok. 130 mln polygonów. Tak zaawansowane graficznie modele można było wykorzystywać w filmach CG. Następnie oczywiście ograniczano poziom detali bohaterów - aż do ok. 40-160 tysięcy polygonów. Ostatecznie np. Marius składa się z 85 tysięcy trójkątów, oraz z 815 "stawów", z których 585 ulega deformacjom (260 z tych miejsc położonych jest na twarzy bohatera).

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper