Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 01.04.2014 08:33
Deweloper Watch Dogs: gra "bardzo stabilna" na PS4; wygląda świetnie na PS3/X360
955V

Deweloper Watch Dogs: gra "bardzo stabilna" na PS4; wygląda świetnie na PS3/X360

Wczoraj twórcy Watch Dogs podkreślili, że nie ma szans na to, byśmy zagrali w demo gry przed premierą. Dziś napływają kolejne informacje o projekcie Ubisoftu. Tym razem ze strony dyrektora kreatywnego Jonathana Morina.

Wczoraj twórcy Watch Dogs podkreślili, że nie ma szans na to, byśmy zagrali w demo gry przed premierą. Dziś napływają kolejne informacje o projekcie Ubisoftu. Tym razem ze strony dyrektora kreatywnego Jonathana Morina.

Jonathan Morin umieścił na swoim profilu Twitter kilka ciekawych informacji na temat Watch Dogs - m.in. na temat framerate'u gry na PS4 i jakości oprawy wizualnej na X360 i PS3.
 

"Gram aktualnie w wersję na PS4 i mogę powiedzieć, że jest framerate jest bardzo stabilny i płynny (...) Wersje na X360 i PS3 wyglądają bardzo dobrze. Mieliśmy wydzielony zespół, który troszczył się o to od samego początku" - napisał dyrektor kreatywny w zespole twórców Watch Dogs.


Morin podzielił się również kilkoma ciekawymi informacjami na temat gameplayu Watch Dogs:

- Gracz będzie mógł okradać lombardy, ale po takim "skoku" tracić będziemy reputację.
- NPC-e mają więcej zaplanowanych skryptów zachowań, niż tylko podejmowanie walki.
- W grze jest tyle możliwości hackowania, że niektórych NPC-ów można zmienić prawie w swoje marionetki.
- SI w grze jest bardziej zaawansowane niż w innych grach z otwartym światem.
- Inwazje sieciowe w wykonaniu innych graczy mogą skutkować w 20-30 minutowych "epickich pościgach".
- Miasto gry jest duże, ale wypełnione przy tym atrakcjami.
- Normalni wrogowie umierają po otrzymaniu 2-3 trafień, albo jednego trafienia w głowę, ale występują też mocniejsi przeciwnicy, którzy są lepiej chronieni przed kulami.
- W samochodach można włączyć widok z kokpitu.

Tagi: