Brzydsza grafika w inFamous: Second Son? Sucker Punch wyjaśnia zamieszanie

Gry
2378V
Brzydsza grafika w inFamous: Second Son? Sucker Punch wyjaśnia zamieszanie
Bartosz Dawidowski | 14.03.2014, 10:31

Czy jakość wizualna inFamous: Second Son uległa znacznemu pogorszeniu w porównaniu z tym, co mogliśmy zobaczyć na targach E3 2013? Niektórzy twierdzą, że to kolejny po Watch Dogs przykład upraszczania oprawy wizualnej gry. Sucker Punch twierdzi jednak, że jest inaczej.

Wczorajsze zestawienie screenshotów z inFamous: Second Son narobiło sporo zamieszania. Autorzy gry twierdzą jednak, że na pewno nie możemy mówić o pogorszeniu jakości grafiki w porównaniu z kodem prezentowanym w trakcie targów E3 2013.

Jason Connell, główny grafik w zespole Sucker Punch, wskazał na fakt, że deweloperzy po prostu zmienili porę dnia w finalnej wersji inFamous: Second Son. Na prezentacji z E3 mieliśy do czynienia z południowym słońcem (stąd głębokie cienie), ale w ostatecznej wersji gry postawiono na koniec dnia, co zapewniło miękkie światło.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"Z pewnością nie można mówić o pogorszeniu grafiki w porównaniu z tamtą prezentacją! W tej konkretnej miejscówce po prostu wykorzystaliśmy inną porę dnia. Zachód słońca lepiej pasuje do nastroju scenariusza w tym miejscu" - napisał Connell.



Deweloper podkreślił również, że Sucker Punch poświęciło dużo czasu na stworzenie jak najbardziej realistycznego systemu oświetlenia. W grze napotkamy 8 różnych pór dnia, dzięki czemu każda lokacja będzie wyglądać trochę inaczej, wraz z upływem wirtualnych godzin.

Źródło: własne

Komentarze (101)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper