Respawn chce zwiększyć rozdzielczość Titanfall poprzez patch - możliwe 1080p bez AA

Gry
1195V
Respawn chce zwiększyć rozdzielczość Titanfall poprzez patch - możliwe 1080p bez AA
Bartosz Dawidowski | 13.03.2014, 10:55

Wiemy już, że Titanfall działa w rozdzielczości 792p. Deweloperzy z Respawn twierdzą jednak, że cały czas pracują nad dopieszczeniem grafiki w swoim tytule na Xbox One. Możemy oczekiwać wzrostu rozdzielczości rzeczonej strzelaniny. Być może nawet do 1080p.

Redakcja Eurogamer przeprowadziła wywiad z głównym inżynierem w zespole Respawn. W rozmowie z Richardem Bakerem okazało się, że oprawa wizualna Titanfall na Xbox One powinna się jeszcze zmienić po premierze tytułu. Zmiany będą możliwe poprzez kolejne patche.

Dalsza część tekstu pod wideo

"Eksperymentujemy cały czas z rozdzielczością. Jedną z największych zagwozdek jest sposób wykorzystania ESRAM. Myślimy nad porzuceniem hardware'owego MSAA i wykorzystaniem w zamian FXAA. Będziemy eksperymentować. Naszym celem jest rozdzielczość 1080p bez anti-aliasingu albo 900p z włączonym FXAA. Staramy się jednak wszystko zoptymalizować, bo nie chcemy pogarszać jakości graficznej w zamian za wyższą rozdzielczość. Póki co nie jesteśmy zadowoleni w 100% z tego co wypracowaliśmy. Na pewno nie wprowadzimy zmian w dniu premiery. Prawdopodobnie zwiększenie rozdzielczości nastąpi dopiero po premierze. (...) Cały czas mamy pole do popisu i optymalizacji kodu i nad tym pracujemy. Ideałem byłoby stałe 60 fpsów w każdym momencie rozgrywki, nawet podczas wielkich batalii, z dużą ilością efektów cząsteczkowych i obiektów z liczoną fizyką. Cały czas staramy się opanować wszystkie systemy, sprawdzić by działały w synchronizacji, tak byśmy utrzymali stałe 60 fps w każdym momencie zabawy" - powiedział Richard Baker.

 

Źródło: własne

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper