Dla rozłączających się w Killer Instinct przygotowano specjalne miejsce w piekle
Różne studia różnie sobie radzą z karaniem graczy za uciekanie z potyczek multiplayer. Twórcy Killer Instinct, Double Helix, stworzyli nawet dla nich miejsce, który sami nazywają więzieniem, w związku z czym odradzamy wam nagminnego rage-quitowania.
Twórcy stworzyli system, który podlicza współczynnik opuszczonych gier w czasie ostatnich dziesięciu meczy. Jeżeli wynosi on 15% lub więcej, gra paruje nas w pojedynkach tylko z graczami z tej samej kategorii na czas następnych 24 godzin.
Po tym czasie wracamy do zwykłych, przestrzegających zasad graczy i zabawa zaczyna się od nowa, z tą różnicą że każde następne zesłanie nas do więzienia jest dłuższe o kolejne 24 godziny.
Każde rozłączenie się od przeciwnika jest liczona jako przegrana. Patch wprowadzający ten system pojawi się razem z nową postacią. Konkretna data nie jest znana, ale łatka będzie dostępna w najbliższym czasie.