SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 24.01.2014 18:27
Dwa studia tworzyły Tomb Raider: Definitive Edition
703V

Dwa studia tworzyły Tomb Raider: Definitive Edition

Ciągle nie poznaliśmy szczegółów dotyczących ilości klatek na sekundę, w których będzie działać Tomb Raider: Definitive Edition na konsoli Microsoftu. Sytuacja ta może się wydawać dość dziwna, ale dopiero dzisiaj poznaliśmy przyczynę tego zamieszania. Lara na nową generację miała aż dwóch adoratorów... 

Nie często jesteśmy świadkami, aby dwa studia zajmowały się jednym projektem. Jednak Definitive Edition w wersji PlayStation 4 przygotowywali przedstawiciele Nixxes Software, którzy w mniejszym bądź większym stopniu opracowywali Thief, Tomb Raider (wersja na past-geny), Hitman: Rozgrzeszenie, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Kane & Lynch 2: Dog Days, Lara Croft and the Guardian of Light, Tomb Raider: Anniversary oraz między innymi Tomb Raider: Underworld. Programiści tej firmy mają spore doświadczenie w tworzeniu różnych konwersji. Natomiast produkcją na Xboksa One zajmowało się United Front Games - kanadyjskie studio dotychczas może pochwalić się ModNation Racers, Sleeping Dogs oraz LittleBigPlanet Karting

Oczywiście nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że wersja na amerykański sprzęt nie otrzyma upragnionych 60 klatek na sekundę, ale na dzień dzisiejszy przedstawiciele Square Enix nie zabrali głosu w tej sprawie. 

Warto wspomnieć, że premiera Tomb Raider: Definitive Edition odbędzie się w przyszłym tygodniu. 

Tagi: playstation 4 Tomb Raider: Definitive Edition xbox one