Dwa studia tworzyły Tomb Raider: Definitive Edition

Gry
878V
Dwa studia tworzyły Tomb Raider: Definitive Edition
Wojciech Gruszczyk | 24.01.2014, 18:27

Ciągle nie poznaliśmy szczegółów dotyczących ilości klatek na sekundę, w których będzie działać Tomb Raider: Definitive Edition na konsoli Microsoftu. Sytuacja ta może się wydawać dość dziwna, ale dopiero dzisiaj poznaliśmy przyczynę tego zamieszania. Lara na nową generację miała aż dwóch adoratorów... 

Nie często jesteśmy świadkami, aby dwa studia zajmowały się jednym projektem. Jednak Definitive Edition w wersji PlayStation 4 przygotowywali przedstawiciele Nixxes Software, którzy w mniejszym bądź większym stopniu opracowywali Thief, Tomb Raider (wersja na past-geny), Hitman: Rozgrzeszenie, Deus Ex: Bunt Ludzkości, , Lara Croft and the Guardian of Light, Tomb Raider: Anniversary oraz między innymi Tomb Raider: Underworld. Programiści tej firmy mają spore doświadczenie w tworzeniu różnych konwersji. Natomiast produkcją na Xboksa One zajmowało się United Front Games - kanadyjskie studio dotychczas może pochwalić się ModNation Racers, Sleeping Dogs oraz LittleBigPlanet Karting

Dalsza część tekstu pod wideo

Oczywiście nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że wersja na amerykański sprzęt nie otrzyma upragnionych 60 klatek na sekundę, ale na dzień dzisiejszy przedstawiciele Square Enix nie zabrali głosu w tej sprawie. 

Warto wspomnieć, że premiera Tomb Raider: Definitive Edition odbędzie się w przyszłym tygodniu. 

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper