Crystal Dynamics potwierdza 60 fpsów w Tomb Raider: Definitive Edition na PS4
Koniec ze spekulacjami na temat płynności animacji w Tomb Raider: Definitive Edition. Przynajmniej w odniesieniu do wersji na PlayStation 4, gdzie Crystal Dynamics potwierdziło 60 klatek. Wciąż nie wiadomo jak sprawa ma się na Xboksie One, który wedle doniesień ukaże dopasione przygody Lary w jedynie 30 fpsach.
O animacji na poziomie 60 klatek na sekundę w Tomb Raider: Definitive Edition na PS4 poinformował w trakcie zorganizowanego przez serwis GamesRadar livestreamu producent gry, Scott Amos. Deweloper nie wspomniał przy tym ani razu o płynności animacji w wersji na Xboksa One.
Wedle zaufanych źródeł, na które powołuje się serwis RocketChainsaw, konsola Microsoftu ciągnie grę średnio w 30 fpsach (sceny akcji), dorzucając kolejne klatki, gdy tylko na ekranie zaczyna robić się nieco spokojniej. Ten sam artykuł wspomina również o lekkich spadkach animacji na PS4 w trakcie intensywnych momentów rozgrywki.