Współreżyser Dark Souls II przeprasza za określenie gry przystępną

Gry
653V
Współreżyser Dark Souls II przeprasza za określenie gry przystępną
Maciej Klimaszewski | 18.12.2013, 15:02

Słowa jednego z dwójki zastępujących na fotelu reżysera Dark Souls II Hidetakę Miyazaki deweloperów wprawiły w konsternację fanatyków hardkorowego RPG From Software. Tomohiro Shibuya swego czasu powiedział, że nowe Soulsy będą "bardziej przystępne", za co teraz przeprasza.

Japończyk skorzystał z okazji i w wywiadzie udzielonym magazynowi EDGE naprostował sprawę niefortunnie użytego słowa:

Dalsza część tekstu pod wideo

Po pierwsze przepraszamy za użycie słowa "przystępne" i wprowadzenie fanów w błąd. Chodziło nam głównie o proces odrzucenia zbędnej otuliny i czytelne zakomunikowanie prawdziwej esencji Dark Souls II.

Studio za cel ponownie postawiło sobie dostarczanie graczom satysfakcji płynącej z pokonywania kolejnych, coraz bardziej wymagających przeciwności w mrocznym świecie Dark Souls. Gra ma po prostu bez ogródek wykładać rozkosznie masochistyczne założenia rozgrywki. Podsumowując - spokojna głowa, w marcu przyszłego roku znowu zapłaczemy krwią.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper