Współreżyser Dark Souls II przeprasza za określenie gry przystępną
Słowa jednego z dwójki zastępujących na fotelu reżysera Dark Souls II Hidetakę Miyazaki deweloperów wprawiły w konsternację fanatyków hardkorowego RPG From Software. Tomohiro Shibuya swego czasu powiedział, że nowe Soulsy będą "bardziej przystępne", za co teraz przeprasza.
Japończyk skorzystał z okazji i w wywiadzie udzielonym magazynowi EDGE naprostował sprawę niefortunnie użytego słowa:
Po pierwsze przepraszamy za użycie słowa "przystępne" i wprowadzenie fanów w błąd. Chodziło nam głównie o proces odrzucenia zbędnej otuliny i czytelne zakomunikowanie prawdziwej esencji Dark Souls II.
Studio za cel ponownie postawiło sobie dostarczanie graczom satysfakcji płynącej z pokonywania kolejnych, coraz bardziej wymagających przeciwności w mrocznym świecie Dark Souls. Gra ma po prostu bez ogródek wykładać rozkosznie masochistyczne założenia rozgrywki. Podsumowując - spokojna głowa, w marcu przyszłego roku znowu zapłaczemy krwią.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.