Kuba Kleszcz Kuba Kleszcz 14.12.2013 14:15
Destiny podda graczy próbie swoim poziomem trudności
829V

Destiny podda graczy próbie swoim poziomem trudności

Destiny zapowiada się na grę z najwyżej półki, która nie zamierza dać się graczowi przejść sama, zmuszając go do szybkiego myślenia. Niecała zawartość gry będzie wyjątkowo przystępna dla każdego, dlatego należy przygotować się na zaciskanie zębów i szybkie rozgryzanie etapów.

Tyson Green z Bungie wypowiedział się na temat poziomu trudności gry, sugerując, że Destiny będzie tytułem o jego dużej rozpiętości, oferując nam rozgrywkę nie tylko przystępną, ale momentami także wymagającą:

"Tworzymy wiele sytuacji i aktywności, w których nie od razu wiadomo, jaka akcja jest oczekiwana od gracza. Tak naprawdę, będziecie ponosić klęskę. Będziecie grali w grę AAA i często zaczynali od nowa. Kiedy mówimy, że tworzymy coś na każdy nastrój, to mamy to naprawdę na myśli."

Taki schemat działań pokrywa się z filozofią studia, które chce stworzyć produkcję dla graczy o każdym poziomie zaawansowania, ale i różnym nastroju. 

Najbardziej przystępną częścią zmagań będzie kampania single-player, z uwagi na to, iż odbiorcy prawdopodobnie będą chcieli przy niej odpocząć po ciężkim dniu.

Kontrastować będzie z tym tryb multi, który odznaczać się będzie szybkim tempem trybu multiplayer i częstszymi zgonami w przeciwieństwie do tego, co otrzymali gracze xboksowi w Halo.

Tagi: Bungie destiny tyson green