Super Mario 3D World szturmuje japońską telewizję

Gry
813V
Super Mario 3D World szturmuje japońską telewizję
Bartosz Dawidowski | 07.11.2013, 11:02

Widzieliśmy już, jak Nintendo reklamuje Super Mario 3D World w amerykańskich stacjach telewizyjnych. Tym razem przychodzi pora na serię japońskich reklam, emitowanych w Kraju Kwitnącej Wiśni. Warto obejrzeć te materiały, jeśli nie macie uczulenia na pocieszne futrzaki.

"Neko" w języku japońskim oznacza kot. A to słowo kluczowe w przypadku Super Mario 3D World. Jednym z nowych power-upów ekipy Mariana będą kocie zdolności i Nintendo cały czas stara się zapewnić nas, jak bardzo miodne będzie wspinanie się po stromych płaszczyznach i bieganie na czterech łapach.


Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper