Czy takie reklamy rozkręcą w końcu sprzedaż Wii U?
Nintendo nie chce być gorsze od Microsoftu i Sony, ostro reklamujących w ostatnich tygodniach w telewizji tytuły na Xbox One i PlayStation 4. Tym razem japońska firma sypnęła groszem, zapewniając miejsce w amerykańskiej ramówce na reklamę Super Mario 3D World.
Wykupienie czasu w telewizyjnej ramówce jest horrendalnie drogie, więc nie powinno nikogo dziwić, że mamy tu do czynienia z materiałem krótkim i zwięzłym. Jak zwykle w akcji promocyjnej Super Mario 3D World pojawiają się kocie wdzianka. Ostatnio Ninny reklamowało w podobny sposób – można powiedzieć, że w stylu familijnym. Pytanie tylko czy takie reklamy pomogą w sprzedaży Wii U? Jak wiemy Nintendo zmaga się w tym roku fiskalnym z rozczarowującą sprzedażą swojej konsoli - przez pół roku japońskiej firmie udało się opchnąć na całym świecie niecałe pół miliona egzemplarzy tego hardware'u.
Duże ilości gameplayu z Super Mario 3D World możecie sprawdzić w jednym z poprzednich newsów.