Playtest Killzone: Shadow Fall w najbliższym numerze PSX Extreme!

Gry
3836V
Playtest Killzone: Shadow Fall w najbliższym numerze PSX Extreme!
redakcja | 24.10.2013, 09:11

W tym tygodniu PSX Extreme zostało zaproszone do Amsterdamu wraz z kilkunastoma innymi redakcjami z całego świata, aby w siedzibie Guerrilla Games zobaczyć w akcji i samodzielnie przetestować Killzone: Shadow Fall nadchodzące na PlayStation 4. Nasze wrażenia z grywalnego kodu tego shootera nowej generacji znajdziecie w najbliższym numerze PSX Extreme #195 (w sprzedaży od środy, 30.10.). Tymczasem zapraszamy Was na krótką wycieczkę po biurach Guerrilla Games.

Zabawa z kodem najnowszego Killzone'a trwała 2 dni, a redakcję PSX Extreme - jedyne zaproszone medium z Polski - reprezentował Rozbo. W trakcie pobytu w siedzibie dewelopera nie tylko położył łapska na grywalnym trybie single player i multiplayer, ale wkroczył w prawdziwie next-genowy świat (z jego doniesień wiemy już, że grafika Shadow Fall wgniata konkretnie w fotel!) i zdążył rozwalić kilku Highów zarówno w starym dobrym stylu, jak i przy pomocy kilku ciekawych gadżetów. Ponieważ był jedynym reprezentantem naszego zacnego narodu, odezwał się w nim wojowniczy duch husarów i nie mógł się powstrzymać, aby w trakcie sesji multiplayer nie pokazać pozostałym nacjom, kto tak naprawdę rządzi. I choć rezultaty były mieszane, Rozbo z dumą wyznał nam, że kilka razy zdołał zawstydzić kolegów z Finlandii, Niemiec, Francji i Rosji. O szczegółach dowiecie się jednak w najbliższym numerze PSX Extreme.
Dalsza część tekstu pod wideo
 
 
 
 
Po niedawnym opóźnieniu premier Watch_Dogs i Driveclub, Killzone: Shadow Fall pozostaje jednym z najciekawszych tytułów - i jedynym ekskluzywnym klasy AAA - jakie PlayStation 4 dostanie na swoją premierę. Jeżeli planujecie zakup nowej konsoli, nie przegapcie naszego playtestu najnowszej produkcji Guerrilla Games.
 
W trakcie wizyty w studio można było spotkać się z większością zespołów pracujących nad grą i porozmawiać z ludźmi odpowiedzialnymi za grafikę, dźwięk, art design, projektowanie postaci, poziomów itd.  
 
 
 
Na Helghasta można się natknąć w biurze niemal na każdym kroku.
 
 
 
Hermen Hulst, szef Guerrilla, jest pewny sukcesu nowego Killzone'a.
 
 
Rysunki koncepcyjne Vekta City - miasta, w którym rozgrywa się akcja Shadow Fall.
 
 
Rozbo oraz Arjan Bak, dyrektor artystyczny, odpowiedzialnym m.in. za design świata gry.
 
 
W ten oto sposób tworzono pierwszy model kultowego hełmu Helghastów.
 
 
Na tej ścianie znalazły swoje miejsce nie do końca poważne inspiracje designerów. Zarzekali się, że motyw z morsem widocznym w prawym górnym rogu to tylko tak dla jaj.
 
 
Ściana chwały Guerrillas i jednocześnie gablota wypchana po brzegi gadżetami związanymi z serią Killzone.
 
 
 
I na koniec odrobina propagandy dla zmotywowania pracowników.
 
 
Źródło: własne

Komentarze (55)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper