Shadow Fall wyświetli do 24 przeciwników, zanim animacja zacznie klękać

Gry
883V
Shadow Fall wyświetli do 24 przeciwników, zanim animacja zacznie klękać
Maciej Klimaszewski | 16.10.2013, 15:02

Guerrilla Games poinformowało, iż Killzone: Shadow Fall jest w stanie wyświetlić na ekranie 24 sterowanych przez SI przeciwników bez dropów animacji. Każdy kolejny oponent przed lufą to już lecący w dół framerate.

Towarzysząca startowi PlayStation 4 gra w singlu przez większość czasu działać ma w 30 klatkach animacji na sekundę i bombardować nas efektowną, zakrojoną na dużo większą skalę niż w prequelach akcją. 

W wywiadzie z OPM o nowych możliwościach, jakie przed twórcami otworzyła przesiadka na nową generację opowiadał główny projektant Shadow Fall, Eric Boltjes:

Dalsza część tekstu pod wideo
Dla mnie jako projektanta bardzo interesująca była możliwość zaimplementowania większej ilości gameplayowych elementów na ekranie. Więcej typów przeciwników, więcej różnorakiego uzbrojenia i większe poziomy. Daje nam to dodatkowe składniki do zabawy. Wcześniej byliśmy ograniczeni - mogliśmy mieć na ekranie 6-7 gości, tylko ich dwa rodzaje na raz i to w określonej odległości.

Dwa tuziny spragnionych naszej wirtualnej posoki Helghan powinno przełożyć się na nie lada zadymę i to bez szarpania animacji. Brzmi pysznie, a i na małe skoki fpsów przymknie się oko, gdy ekran zaleje prawdziwa pożoga.

Źródło: własne

Komentarze (49)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper