Kinect jednak nie pasuje do duchowego spadkobiercy Panzer Dragoon?

Gry
814V
Kinect jednak nie pasuje do duchowego spadkobiercy Panzer Dragoon?
Bartosz Dawidowski | 23.09.2013, 09:37

Crimson Dragon miało odnowić wiarę w moc Kinecta i potwierdzić, że detektor ruchu pasuje do potrzeb graczy hardkorowych. Deweloperzy z Grounding tak się jednak guzdrali przez ostatnie 2 lata, że produkcja nie pojawi się na X360, ale na Xbox One. W dodatku kinectowe sterowanie wrzucono na drugi, albo nawet trzeci plan... 

Może to i dobrze, że powstawanie Crimson Dragon zabrało więcej, niż się spodziewaliśmy? Duchowy spadkobierca może nie wbija w ziemię oprawą wizualną (wygląda to na poziom z X360, a nie Xbox One), ale powinien nadrobić to satysfakcją płynącą z zabawy. A może będzie jednak tylko rozczarowanie? Jak odbieracie prezentowane w trakcie TGS 2013 demo?

Co ważne - w trakcie targów TGS, tak jak na E3 2013, nie pokazano jak będzie wyglądać obsługa gry za pośrednictwem Kinecta. Wygląda więc na to, że trzeba się nastawić na zabawę wyłącznie za pośrednictwem zwykłego kontrolera. Kinect będzie spełniał jedynie funkcję suplementarną (rozpoznawanie komend głosowych).




Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper