Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 20.07.2013 15:28
Deweloping Dead Rising 3 rozpoczął się z myślą o X360
640V

Deweloping Dead Rising 3 rozpoczął się z myślą o X360

O Dead Rising 3 po raz pierwszy usłyszeliśmy niemal dwa lata temu, po czym w temacie gry zapadła grobowa cisza. Wszystko przez to, że trzecia część nadgniłej serii początkowo miała ukazać się jeszcze na 360-ce, która ostatecznie nie podołała wizji Capcom Vancouver.

Producent Dead Rising 3, Mike Jones, w rozmowie z serwisem Siliconera pokrótce opisał genezę jednego z najciekawszych tytułów startowych na Xboksa One:

Jeżeli chodzi o produkcję gry, to najpierw zaczęliśmy deweloping na PC i wszystko, co robiliśmy przerastało 360-kę. Liczba zombie, streaming, ograniczenia pamięci dla liczby środowisk, przedmiotów, fizyki itd. Nasz zespół technologiczny połączył siły z Microsoftem, byśmy szybko dostali specyfikację i zaczęli myśleć o tym, jak uzyskamy pożądane efekty na nowym hardwarze. 


Ilość truposzy na pierwszym, zaprezentowanym na tegorocznym E3 gameplayu wraz z zapowiadaną przez twórców swobodą działa na wyobraźnię. Oby finalny produkt dorównał hype'owi, którym gra zaczyna sukcesywnie obrastać.


 

Tagi: Capcom Vancouver dead rising 3 Microsoft Game Studios