Beyond Good & Evil 2 przerosło current-geny
Gry
1332V
Legendarny dla fanów platformerów deweloper, Michel Ancel, ponownie zabrał głos w sprawie kontynuacji , po raz kolejny stwierdzając, iż gra była "za duża na konsole obecnej generacji".
W rozmowie z serwisem IGN Ancel odniósł się do zapowiedzianego w maju 2008 roku projektu i jego przyszłości:
Myślę, że zabraliśmy się za coś za dużego jak na tamte czasy. Mówiąc zupełnie szczerze, realizacja naszych planów była zbyt dużym wyzwaniem na konsolach obecnej generacji. Nie twierdzę, że te nie były na tyle dobre, że zespół nie podołałby założeniom, ale musisz skalować to, co chcesz zrobić względem dostępnych możliwości.
Francuz ma nadzieję, że wraz z pojawieniem się na rynku next-genów, prace nad BG&E 2 ruszą z kopyta i wraz ze swoim zespołem będzie mógł w pełni zrealizować swoją wizję.