Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 03.07.2013 12:18
Ubisoft myśli o marce Watch Dogs w skali dekady
498V

Ubisoft myśli o marce Watch Dogs w skali dekady

Watch Dogs na zaprezentowanych dotychczas materiałach zachwyca. Nic dziwnego więc, że Ubi traktuje swoje nowe IP niezwykle poważnie, poztrzegając je jako jeden z filarów swojej oferty na najbliższe lata.

W rozmowie z The Guardian pojawiło się porównanie Watch Dogs do planowanego na 10 lat cyklu wydawniczego Destiny, co skomentował starszy producent gry, Dominic Guay:

Mówiąc szczerze, robimy to samo. Myślę o tym w ten sposób - nawet jeżeli zmienimy swoje zdanie po wydaniu Watch Dogs, planowanie pomaga w określeniu mocnego rdzenia produktu. Posiadając długoterminową strategię, możemy mieć mocniejsze postacie, bardziej spójne uniwersum.


Watch Dogs raczej słaba sprzedaż nie grozi. Pytaniem pozostaje tylko to, czy Ubi nie powtórzy scenariusza Assassin's Creed i nie zacznie maksymalnie eksploatować marki, częstując nas co roku coraz mniej odkrywczymi sequelami, spin-offami i interquelami?

Tagi: ubisoft watch dogs