Call of Duty: Ghosts nie działa na nowym silniku graficznym

Gry
1733V
Call of Duty: Ghosts nie działa na nowym silniku graficznym
Michał Włodarczyk | 23.05.2013, 16:06

Call of Duty: Ghosts miało być dla popularnej serii FPS-ów wielkim technologicznym krokiem do przodu, o co zadbać miał nowy silnik graficzny. Z racji przesiadki na PlayStation 4 oraz Xboksa One, jakość strony wizualnej CoD-a naturalnie wystrzeli w górę, jednakże produkcji Infinity Ward nie napędza nowy engine.

Podczas rozmowy z serwisem Official PlayStation Magazine potwierdził to główny animator pracujący w IW, Zach Volker. Deweloper przyznał, że Ghosts na PS4 oraz XO nie będzie śmigało na zupełnie nowym silniku, lecz na konkretnie podkoksowanej wersji znanego od lat narzędzia. Twórca wytłumaczył, iż niemożliwym było stworzenie od zera całkowicie nowego silnika graficznego, gdy studio wydaje swoje gry co dwa lata. Na koniec dodał, że biorąc pod uwagę ilość usprawnień i modyfikacji, Infinity Ward może powiedzieć, iż trzyma w rękach... nowy engine.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (87)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper