Cage: "W Beyond każda scena jest wyjątkowa"

Gry
798V
Cage: "W Beyond każda scena jest wyjątkowa"
Michał Włodarczyk | 16.04.2013, 20:36

David Cage przyzwyczaił nas już do tego, że czasem ponosi go fantazja. Nie tak dawno Francuz skompromitował się podczas swojego wystąpienia na D.I.C.E. Summit w Las Vegas, twierdząc, że gry wideo daleko nie zajdą, jeśli nie zwiążą się z branżą filmową. Tym razem zabrał głos na temat swojego najnowszego film..., ekhem, tytułu - .

David Cage przyzwyczaił nas już do tego, że czasem ponosi go fantazja. Nie tak dawno Francuz skompromitował się podczas swojego wystąpienia na D.I.C.E. Summit w Las Vegas, twierdząc, że gry wideo daleko nie zajdą, jeśli nie zwiążą się z branżą filmową. Tym razem zabrał głos na temat swojego najnowszego film..., ekhem, tytułu - .

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Podczas rozmowy z redaktorem serwisu Eurogamer, francuski deweloper po raz kolejny wypowiedział się na temat tego, co w jego grze najważniejsze, czyli fabuły:

 

 

"W Beyond: Two Souls każda scena jest niepowtarzalna - tak samo jak w filmie. Postanowiliśmy zdynamizować narrację, dlatego nie opowiadamy historii w porządku chronologicznym.

 

Robimy wszystko, aby zachęcić grającego do podjęcia próby w złożeniu fabularnej układanki. Niekiedy będzie można ujrzeć konsekwencje naszego wyboru, mimo że jeszcze takiego nie dokonaliśmy.

 

Nasza gra opowiada historię o dwóch postaciach - relacjach między nimi, a przede wszystkim o konieczności bycia z drugą osobą, na co nie mamy większego wpływu. Trzeba się z tym pogodzić."

 

 

Jeśli wierzyć Cage'owi, to Quantic Dream mocno się napracowało, aby podać nam historię Jodie w atrakcyjnej formie. Miejmy nadzieję, że w parze z formą będzie szła również treść.

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper