Ubi Montreal miło zaskoczone architekturą PS4

Gry
1390V
Ubi Montreal miło zaskoczone architekturą PS4
Maciej Klimaszewski | 08.04.2013, 15:26

Deweloperzy nie przestają chwalić Sony - tym razem padło na szefa Ubisoft Montreal, Yannisa Mallata, który oparcie architektury PlayStation 4 na rozwiązaniach znanych z rynku PC określił mianem "miłej niespodzianki" w porównaniu z cyrkami, do jakich dochodziło przy dewelopingu na wsześniejsze konsole Japończyków.

Deweloperzy nie przestają chwalić Sony - tym razem padło na szefa Ubisoft Montreal, Yannisa Mallata, który oparcie architektury PlayStation 4 na rozwiązaniach znanych z rynku PC określił mianem "miłej niespodzianki" w porównaniu z cyrkami, do jakich dochodziło przy dewelopingu na wsześniejsze konsole Japończyków.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

W wywiadzie udzielonym serwisowi CVG Mallat stwierdził, iż decyzja Sony wymiernie wpłynie na ułatwienie procesu produkcji gier na PlayStation 4:

 

"PlayStation 4 naprawdę jawi się jako miła niespodzianka, gdyż rzeczywiście oferuje znajomą architekturę. Myślę, że deweloping na high-endowych pecetach już we wczesnych stadiach produkcji to ukłon w stronę deweloperów. To mniej skomplikowane przejście."

 

W porównaniu ze starszymi członkami rodziny PlayStation mamy do czynienia z ogromnym skokiem:

 

"Mogę powiedzieć, że jest to radykalna zmiana dla twórców. Opowiem wam anegdotę - gdy byłem producentem Prince of Persia: Sands of Time w zespole mieliśmy bardzo dobrego programistę, który wciąż pracuje w ekipie zajmującej się marką Assassin's Creed. Pewnego dnia na jego biurku leżała czarna, napisana po japońsku książka, która okazała się być dokumentacją dla kodujących na PlayStation 2. "Teraz już wiesz, dlaczego chciałem pobierać lekcje japońskiego" - odparł, na moje pytanie o jej przeznaczenie. Tego dnia zrozumiałem, jak trudne było tworzenie na PlayStation 2. Z niecierpliwością czekaliśmy na to, co w tym temacie pokaże PlayStation 3. Było podobnie, tyle że bardziej skomplikowanie."

 

Miejmy nadzieję, że zadowolenie deweloperów przełoży się na znakomite gry. Tak pod względem technicznym, jak i gameplayu.

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper