Konsolowe Thief nie będzie gorsze od wersji PC
Wczoraj mogliśmy zapoznać się z nowymi informacjami na temat Thief, a także obejrzeć obszerną galerię z gry Eidos Montreal. Jako że napełniliśmy już brzuchy gameplay'owymi smakołykami, przyszła pora na techniczną stronę nowego dzieła kanadyjskiego studio. Co najważniejsze, konsolowa wersja nie będzie w niczym ustępować tej na dopasione PC-ty.
Wczoraj mogliśmy zapoznać się z nowymi informacjami na temat Thief, a także obejrzeć obszerną galerię z gry Eidos Montreal. Jako że napełniliśmy już brzuchy gameplay'owymi smakołykami, przyszła pora na techniczną stronę nowego dzieła kanadyjskiego studio. Co najważniejsze, konsolowa wersja nie będzie w niczym ustępować tej na dopasione PC-ty.
Sony opublikowało w Sieci pięciuminutowy filmik, na którym możemy podejrzeć deweloperów przy pracy. Dowiedzieliśmy się też, iż w związku z tym, że w momencie rozpoczęcia prac nad grą Unreal Engine 4 nie był jeszcze gotowy, zdecydowano się zrobić nowego Thiefa w oparciu o doskonale znaną "trójkę".
Dzięki temu, że reboot ukaże się na next-geny, finalna wersja będzie identyczna z tą, którą otrzymają posiadacze mocarnych PC. Twórcy mówią także o wielkim szacunku, jakim darzą poprzednie odsłony serii.