Epic rozpływa się nad PlayStation 4
Zaczyna robić się gorąco - nie ma tygodnia, w którym ktoś nie pochwaliłby jednego ze zbliżających się next-genów. Z samego rana przeczytać mogliście o zachwytach szefa sieci GameStop nad nowym, niezapowiedzianym jeszcze Xboksem, czas by przyjrzeć się temu, co do powiedzenia na temat PlayStation 4 ma Mark Rein z Epic Games.
Zaczyna robić się gorąco - nie ma tygodnia, w którym ktoś nie pochwaliłby jednego ze zbliżających się next-genów. Z samego rana przeczytać mogliście o zachwytach szefa sieci GameStop nad nowym, niezapowiedzianym jeszcze Xboksem, czas by przyjrzeć się temu, co do powiedzenia na temat PlayStation 4 ma Mark Rein z Epic Games.
W wywiadzie udzielonym serwisowi CVG Rein nie szczędzi komplementów pod adresem PS4:
"Zbudowanie tego typu podkręconej, pecetowej architektury to bardzo mądry ruch Sony. Nie zapominajmy o tym, że dostaniemy 16 razy więcej pamięci od PlayStation 3 - nie jest to bez znaczenia. Mając świadomość, że każdy egzemplarz oferuje tyle RAM-u, będziemy w stanie robić szalone rzeczy. W przypadku maszyn napędzanych przez Windows większość ludzi ma około 2 GB pamięci do swojej dyspozycji. PlayStation 4 naprawdę wykracza poza to, do czego zdolne jest większość komputerów klasy PC, ponieważ działają one w oparciu o 32-bitowy system. To tak, jakby dostać najlepszego peceta na świecie."
Nic, tylko się cieszyć i czekać na pierwszy, prawdziwie oczojebny tytuł zmontowany na Unreal Engine 4.