DICE: bebechy PS4 i X720 to wciąż zagadka

Gry
1443V
DICE: bebechy PS4 i X720 to wciąż zagadka
Maciej Klimaszewski | 28.03.2013, 14:59

Patrick Bach z DICE powiedział ostatnio, iż ostateczny kształt bebechów siedzących w PlayStation 4 i następcy Xboksa 360 nie jest znany deweloperom. Powstający właśnie w szwedzkim studio Battlefield 4 tworzony jest w oparciu o wersję alpha next-genowych maszynek i docelowe specyfikacje.

Patrick Bach z DICE powiedział ostatnio, iż ostateczny kształt bebechów siedzących w PlayStation 4 i następcy Xboksa 360 nie jest znany deweloperom. Powstający właśnie w szwedzkim studio Battlefield 4 tworzony jest w oparciu o wersję alpha next-genowych maszynek i docelowe specyfikacje.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Rozmawiając z serwisem CVG Bach zakomunikował, iż mocno wątpi w to, żeby ktokolwiek był w posiadaniu ostatecznych wersji sprzętu:

 

"Sa specyfikacje i hardware w wersji alpha, ale nikt dokładnie nie wie, jak ostatecznie będzie to wyglądało. Jedyną rzeczą, jaką mogę powiedzieć jest to, że widzieliśmy granicę tego, co możemy zrobić i jesteśmy w stanie zeskalować to w dół w przypadku PlayStation 3 i Xboksa 360."

 

Producent wykonawczy wspomniał także o pierwszym gameplayu z Battlefield 4, który nie reprezentuje ostatecznej jakości grafiki gry:

 

"Widzieliście pre-alphę - nie jest to ostateczna wersja gry. Brakuje nam jeszcze sporo w kwestii optymalizacji. Bez wchodzenia w szczegóły typu, jak może to wyglądać na słabszym lub mocniejszym sprzęcie, mogą powiedzieć, że będziemy mieli możliwość przeskalowania gry do każdego hardware'u."

 

Zaprezentowana na tegorocznym GDC rozgrywka z BF4 za zadanie miała przedstawić faktyczną jakość wizualiów, nie prerenderowany efekt docelowy, do którego DICE dąży ze swoją nową grą.

 

Nie wiem, jak Wy, ale ja po tych kilkunastu minutach gameplayu wyobraziłem sobie akcję w multi i jeszcze bardziej zapragnąłem mieć next-gena. I to natychmiast.

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper