Beyond: nowe szczegóły, filmiki i obrazki!
Wczoraj cytowałem Davida Cage'a, który w rozmowie z serwisem Playfront.de opowiadał o zmianach, jakie na przestrzeni kilku miesięcy zaszły w . Deweloper obiecał, że szczegóły na ten temat zdradzi w najbliższym czasie. Mimo wszystko chyba nikt się nie spodziewał, że nastąpi to tak szybko. Na deser dostaliśmy trzy fragmeny z rozgrywki oraz kilkanaście fantastycznych obrazków.
Wczoraj cytowałem Davida Cage'a, który w rozmowie z serwisem Playfront.de opowiadał o zmianach, jakie na przestrzeni kilku miesięcy zaszły w . Deweloper obiecał, że szczegóły na ten temat zdradzi w najbliższym czasie. Mimo wszystko chyba nikt się nie spodziewał, że nastąpi to tak szybko. Na deser dostaliśmy trzy fragmeny z rozgrywki oraz kilkanaście fantastycznych obrazków.
Ekipę Quantic Dream odwiedził w Paryżu redaktor serwisu VG24/7, którą rozmówił się z pomysłodawcą i głównym autorem projektu. David Cage zdradził wiele nowych szczegółów na temat rozgrywki i aspektów technicznych.
Oto najciekawsze z nich:
- gameplay nie będzie opierał się na Quick Time Events
- autorom zależało na tym, aby gracz mógł podejmować wszelkie decyzje według siebie
- Beyond zawierać będzie spoko wskazówek - tutaj Cage podaje przykłady Uncharted, God of War i Tomb Raider
- wskazówki mimo wszystko nie wchodzą w skład interfejsu
- sceny do Two Souls kręcono 12 miesięcy, w grze spotkamy ponad 300 postaci, stworzono 23 tys. animacji
- twórcy nie mieli innego wyjścia, jeśli chodzi o liczbę przygotowanych animacji, ponieważ każda scena w grze ma być wyjątkowa i niepowtarzalna
- czas przejścia gry to ok. 12 - 15 godzin, jednak wiele będzie zależeć od wyborów gracza
Poniżej trzy fragmenty z Beyond: