Xbox 360 ma w sobie jeszcze trochę mocy

Gry
1063V
Xbox 360 ma w sobie jeszcze trochę mocy
Maciej Klimaszewski | 08.03.2013, 13:17

Wydawać by się mogło, że topowe pozycje na Xboksa 360 wyciągnęły z jego sędziwych już bebechów wszystko, co tylko się dało. W opozycji do tej tezy stają Epic Games i rodzime People Can Fly, jak jeden mąż będąc zdania, iż konsola Microsoftu ma w sobie jeszcze trochę niewykrzesanego ognia

Wydawać by się mogło, że topowe pozycje na Xboksa 360 wyciągnęły z jego sędziwych już bebechów wszystko, co tylko się dało. W opozycji do tej tezy stają Epic Games i rodzime People Can Fly, jak jeden mąż będąc zdania, iż konsola Microsoftu ma w sobie jeszcze trochę niewykrzesanego ognia

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

W kwestii możliwości technicznych 360-ki w wywiadzie dla Oficjalnego Xbox Magazynu wypowiedział się projektant poziomów z Epic Games,  Jim Brown:

 

"Staram się przypomnieć sobie, czy było to w trakcie przejście z pierwszych Gearsów na drugie, czy z dwójki na trójkę - by osiągnąć finalny efekt po drodze wporwadziliśmy z milion zmian w Unreal Engine 3. Gdy wydaliśmy Gears of War, ludzie mówili "wow, cisną Xboksa do maksimum jego możliwości, to czyste szaleństwo", ale i tak za każdym razem byliśmy w stanie postawić poprzeczkę wyżej i znaleźć jakiś zakątek architektury Xboksa 360, który można było wykorzystać efektywniej."

 

Podobnego zdania jest Waylon Brinck, który obecnie pracuje w People Can Fly jako dyrektor artystyczny Gears of War: Judgment:

 

"Mamy więcej przeciwników, dużo więcej efektów cząsteczkowych, a lokacje są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Do naszego silnika rendereującego dorzuciliśmy nowe elementy, które pozwalają uzyskać bogatsze i bardziej dynamiczne oświetlenie - ciemniejszą czerń i jaśniejszą biel. Może to zabrzmieć dziwnie, ale to najbardziej kolorowe Gearsy. Myślę jednak, że jest to także najbardziej posępna odsłona serii, jeżeli chodzi o klimat. Optymalizacja wiązała się z kupą roboty, co przełożyło się na to, że wycisneliśmy ze sprzętu jeszcze więcej."

 

Do premiery Judgment pozostało nam kilkanaście dni, kiedy to każdy zainteresowany będzie mógł osobiście sprawdzić, jak wyglądają i ruszają się nowe Gearsy. Playtesty branżowych serwisów i magazynów nastrajają nader optymistycznie. Wrażenia SOQ-a możecie przeczytać tutaj.

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper