inFamous: Second Son bez ściemy
Po PlayStation Meeting 2013 szybko na jaw wyszło, iż Watch Dogs zaprezentowane zostało na PC, a urzekający "gameplay" z mającego być next-genowym Dragon's Dogma Deep Down to mamiący HUD-em render. Lipy nie odstawiło na szczęście Sucker Punch z inFamous: Second Son.
Po PlayStation Meeting 2013 szybko na jaw wyszło, iż Watch Dogs zaprezentowane zostało na PC, a urzekający "gameplay" z mającego być next-genowym Dragon's Dogma Deep Down to mamiący HUD-em render. Lipy nie odstawiło na szczęście Sucker Punch z inFamous: Second Son.
@markissphx @annoyedgamer @playstation what did you think most of that was... we just used different camera to make it more cinematic.
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) 22 lutego 2013
Pierwsza zajawka nowego inFamous to w większości czystej maści gameplay, co Sucker Punch potwierdziło na Twitterze odpowiadając na wpis jednego z fanów:
"Nowe inFamous wygląda obiecująco, nie mogę doczekać się gameplayu." - napisał niejaki Markus St.
Deweloper szybko i sprawnie odniósł się do powyższego komentarza:
"Myślałeś, że czym była większość tego, co pokazaliśmy... Użyliśmy po prostu innej kamery, aby uzyskać bardziej filmowy efekt."
Wydarzenia, jakich będziemy świadkiem w Second Son osadzone zostały siedem lat po zakończeniu "dwójki", a w roli bohatera ujrzymy świeżaka - 24-letniego mieszkańca Seattle, Delsina Rowe. No to czekamy.