Naughty Dog o pisaniu gier na PlayStation 4
Na obecnej generacji konsol sparzył się niejeden uznany deweloper, jednak nie dotyczy to pań i panów z Naughty Dog. Twórcy serii Crash Bandicoot i Jak & Daxter dostarczyli nam kolejną mocną trylogię, a w połowie czerwca zagramy w świetnie zapowiadające się The Last of Us. Jeden z pracowników NG przyznał, że studio jest gotowe na nadejście nowej konsoli Sony.
Na obecnej generacji konsol sparzył się niejeden uznany deweloper, jednak nie dotyczy to pań i panów z Naughty Dog. Twórcy serii Crash Bandicoot i Jak & Daxter dostarczyli nam kolejną mocną trylogię, a w połowie czerwca zagramy w świetnie zapowiadające się The Last of Us. Jeden z pracowników NG przyznał, że studio jest gotowe na nadejście nowej konsoli Sony.
W rozmowie z serwisem GamingBolt na temat pisania gier na PlayStation 4 wypowiedział się Christophe Balestra:
"Przenosiny na następczynię PlayStation 3 mogą oznaczać, że będziemy potrzebować więcej ludzi, ale nie jesteśmy jeszcze tego pewni. Wszystko rozchodzi się o jakość narzędzi, jakimi dysponujemy, a w przypadku nowej konsoli wszystkiego będziemy mieć więcej."
Tak naprawdę zawsze tworzymy nasze tytuły w wyższej rozdzielczości niż ta, którą możecie zobaczyć na waszych konsolach. Myślę, że jesteśmy gotowi, aby przesiąść się na coś nowego, jednak jest to trochę strasze, gdyż nigdy nie można być pewnym, czego się spodziewać."
Zanim zapoznamy się z produkcją Naughty Dog tworzoną z myślą o PS4, za sprawą The Last of Us zobaczymy jak wypadło pożeganie firmy z PlayStation 3.