Michał Włodarczyk Michał Włodarczyk 25.01.2013 19:49
Demon’s Souls powstało dla hardkorowców
2536V

Demon’s Souls powstało dla hardkorowców

Przedwczoraj w sklepiku PlayStation pojawiło się Demon's Souls spod dłuta From Software. Warto w tym miejscu przytoczyć słowa dewelopera, Hidetaka Miyazaki, który przed kilkoma dniami wypowiedział o jednej z najtrudniejszych gier obecnej generacji konsol. W czym tkwi źródło sukcesu japońskiej produkcji?

xxxxx

 

Podczas rozmowy z redaktorem serwisu PlayStation.Blog reżyser Demon's Souls przyznał, że gra osiągnęła sukces, ponieważ była tworzona z myślą o hardkorowych graczach:

 

 

"Demon's Souls tworzyliśmy z myślą o wszystkich tych ludziach, którzy są po prostu zakochani w grach wideo. Tacy gracze znajdują się w Japonii, USA, Europie - wszędzie.

 

Bardzo się cieszę, że gracze tak entuzjastycznie przyjęli Demon’s Souls, jednak nie wierzę, aby nasza gra była doskonała. Mam pewne zastrzeżenia do kilku elementów, które mogliśmy zrobić lepiej, ale z pewnością o nich nie zapomnę, projektując kolejne gry w przyszłości."

 

 

Cóż za skromny człowiek. Być może Miyazaki nie jest do końca zadowolony ze swojej gry, ale reszta świata jak najbardziej - prawie 90% w serwisie GameRankings oraz szereg wyróżnień mówią same za siebie.

Tagi: demon's souls hidetaka miyazaki namco bandai