Demon’s Souls powstało dla hardkorowców
Przedwczoraj w sklepiku PlayStation pojawiło się spod dłuta From Software. Warto w tym miejscu przytoczyć słowa dewelopera, Hidetaka Miyazaki, który przed kilkoma dniami wypowiedział o jednej z najtrudniejszych gier obecnej generacji konsol. W czym tkwi źródło sukcesu japońskiej produkcji?
Przedwczoraj w sklepiku PlayStation pojawiło się spod dłuta From Software. Warto w tym miejscu przytoczyć słowa dewelopera, Hidetaka Miyazaki, który przed kilkoma dniami wypowiedział o jednej z najtrudniejszych gier obecnej generacji konsol. W czym tkwi źródło sukcesu japońskiej produkcji?
Podczas rozmowy z redaktorem serwisu PlayStation.Blog reżyser Demon's Souls przyznał, że gra osiągnęła sukces, ponieważ była tworzona z myślą o hardkorowych graczach:
"Demon's Souls tworzyliśmy z myślą o wszystkich tych ludziach, którzy są po prostu zakochani w grach wideo. Tacy gracze znajdują się w Japonii, USA, Europie - wszędzie.
Bardzo się cieszę, że gracze tak entuzjastycznie przyjęli Demon’s Souls, jednak nie wierzę, aby nasza gra była doskonała. Mam pewne zastrzeżenia do kilku elementów, które mogliśmy zrobić lepiej, ale z pewnością o nich nie zapomnę, projektując kolejne gry w przyszłości."
Cóż za skromny człowiek. Być może Miyazaki nie jest do końca zadowolony ze swojej gry, ale reszta świata jak najbardziej - prawie 90% w serwisie GameRankings oraz szereg wyróżnień mówią same za siebie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Demon's Souls.