"PSP i DS nie poradziłyby sobie z grafiką SFIV”

Gry
864V
"PSP i DS nie poradziłyby sobie z grafiką SFIV”
Bartosz Dawidowski | 29.07.2010, 07:37

Mam dla Was nowe screeny z gameplayu Super Street Fighter IV na 3DS. Dopełnieniem grafik jest interesująca wypowiedź Yoshinoriego Ono...

Mam dla Was nowe screeny z gameplayu Super Street Fighter IV na 3DS. Dopełnieniem grafik jest interesująca wypowiedź Yoshinoriego Ono...xxxxx


Producent Super Street Fighter IV zdradził dlaczego Capcom wybrało na docelową platformę SFIV 3DS-a, a nie PSP czy DS. W wywiadzie udzielonym Famitsu Yoshinori Ono zwierzył się, że Capcom przyglądało się obu konsolkom pod kątem wymogów technicznych nowej bijatyki. Niestety platformy te okazały się być zbyt słabe – „oba handheldy, DS i PSP, nie są w stanie spełnić wymogów Capcomu i oddać sprawiedliwości Super Street Fighter IV” – powiedział Ono.

Twórca podkreślił również, że Super Street Fighter IV na 3DS nie będzie okrojoną wersją sławnej bijatyki. Yoshinori Ono nie chce robić gry dla dzieci. Deweloper stwierdził, że woli raczej, by najmłodsi „wyrastali” przy nowym tytule i, w miarę jak stają się coraz starsi, odkrywali głębsze warstwy systemu walki.

Poniżej seria najnowszych screenów z SSFIV na 3DS-a. Potwierdziły się wcześniejsze przypuszczenia - scenki, które oglądaliśmy kilka dni temu pochodziły z sekwencji renderowanych w czasie rzeczywistym. Oprawa wizualna, jak na handhelda, wygląda znakomicie (w szczególności plastyczny strzał w podróbdek). Czy jednak PSP na pewno nie pociągnęłoby tej grafiki?

Dalsza część tekstu pod wideo

 


 

Źródło: własne

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper