Długa droga Kratosa do multi
Sony Santa Monica wypuściło kolejny już dziennik deweloperski, który traktuje o długiej drodze, jaką przeszedł multiplayer zanim ostatecznie wylądował w God of War: Wstąpienie. Aż dwa lata zajęło twórcom obleczenie pomysłu w wirtualne ciało.
Sony Santa Monica wypuściło kolejny już dziennik deweloperski, który traktuje o długiej drodze, jaką przeszedł multiplayer zanim ostatecznie wylądował w God of War: Wstąpienie. Aż dwa lata zajęło twórcom obleczenie pomysłu w wirtualne ciało.
Kratos nie potrzebuje za bardzo wieloosobowego trybu rozgrywki, tak jak sporo innych gier, do których upycha się multi, ale miło wiedzieć, że deweloper nie poszedł na łatwiznę i przyłożył się do produkcji tego elementu. O jego jakości wypowiedzieć mogą się już osoby, które biorą udział w beta-testach. To jak chłopaki i dziewczęta, podoba się?