Doki z Metal Gear Solid na Unreal Engine
Są w życiu momenty, których się nie zapomina - dla wielu z nas jednym z nich jest sekwencja otwierająca Metal Gear Solid i pierwsze kroki w skórze Snake'a na terenie umiejscowionej na Alasce bazy Fox Hound. Gra aż prosi się o trzeci oddech, ale Konami zdaje się nie być zbytnio zainteresowane jej kolejnym rimejkiem, ale od czego są fani?
Są w życiu momenty, których się nie zapomina - dla wielu z nas jednym z nich jest sekwencja otwierająca Metal Gear Solid i pierwsze kroki w skórze Snake'a na terenie umiejscowionej na Alasce bazy Fox Hound. Gra aż prosi się o trzeci oddech, ale Konami zdaje się nie być zbytnio zainteresowane jej kolejnym rimejkiem, ale od czego są fani?
Ashley McKenzi postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i pokazać, jak mógłby wyglądać odświeżony do dzisiejszych standardów wizualnych MGS. Londyńczyk zrekonstruował za pomocą Unreal Developer's Kit pierwszą lokację z goszczącego na PlayStation i Kostce Nintendo Metala. Całość wygląda naprawdę konkretnie, szczególnie biorąc pod uwagę, iż jest to robota jednego gościa. 14-letnia gra ma w sobie jeszcze sporo magii, która wystarczy ubrać w nowe szaty, by ponownie podbić serca milionów graczy.
Podziękowania lecą do Iron_Starka za podesłanie filmiku.