Sprawdź CoD: Declassified ze znajomymi
Activision wypuściło reklamę, która próbuje przekonać nas, że jest tym czego łaknie nierozpieszczana premierami kolejnych gier PlayStation Vita. Sęk w tym, że za kupnem nie przemawia zbyt wiele rzeczy.
Activision wypuściło reklamę, która próbuje przekonać nas, że jest tym czego łaknie nierozpieszczana premierami kolejnych gier PlayStation Vita. Sęk w tym, że za kupnem nie przemawia zbyt wiele rzeczy.
Zachęcająco nie działa na pewno okrojona kampania, brak trybu Zombies i nastawienie gry na multiplayerową rozwałkę, do której uskuteczniania wraz ze znajomymi namawia nas leżący niżej spot reklamowy. Nie to żeby ta ostatnia była czymś złym, broń Boże, tyle tylko, że jakoś niezbyt udaje się jej wpisać w filozofię przenośnego sprzętu. Lepiej sprawdziłaby się intensywna i miodna kampania, niż nastawianie Declassified na multi, gdzie konieczne jest nie zawsze dostępne połączenie WiFi.