Killzone 3 wolne od przestojów na loadingi

Gry
725V
Killzone 3 wolne od przestojów na loadingi
Bartosz Dawidowski | 18.07.2010, 21:26

Długość loadingów w Killzone 2 nie była jakoś szczególnie uciążliwa. Guerrilla Games postanowiło jednak poprawić ten element doświadczenia w najnowszej odsłonie swojej strzelaniny FPP.

Długość loadingów w Killzone 2 nie była jakoś szczególnie uciążliwa. Guerrilla Games postanowiło jednak poprawić ten element doświadczenia w najnowszej odsłonie swojej strzelaniny FPP.xxxxx


Jeśli irytowały Was loadingi przed misjami w Killzone 2 (a także w trakcie ich trwania), to ta wiadomość powinna się Wam bardzo spodobać (na pewno bardziej niż wieść o zmienionej koncepcji sterowania). W nowej odsłonie shootera FPP nie będzie loadingów!

"Ładowanie gry zostało w Killzone 3 praktycznie wyeliminowane. Chcemy pozbyć się go całkowicie (...) Można będzie wrzucić płytę do konsoli i grać od początku do końca, bez nawet jednego ekranu loadingu" - powiedział Herman Hulst z Guerilla Games.

W najnowszym wywiadzie Guerrilla Games informuje, że "dosłownie całe doświadczenie jest teraz pozbawione przerw na loadingi".

Świetne wieści, prawda? To jedna z zalet wydłużonej kadencji current-genów. Deweloperzy mają naprawdę dużo czasu na poznanie wszystkich niuansów programowania na obecnie panujące platformy.
 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (55)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper