Retro City Rampage zbiera piksele
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych, obracających się wokół graficznego przepychu czasach nie ma miejsca na piksele i skrzeczący dźwięk mono. Naprzeciw temu twierdzeniu odważył się jednak wyjść Brian Provinciano ze swoim Retro City Rampage.
Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych, obracających się wokół graficznego przepychu czasach nie ma miejsca na piksele i skrzeczący dźwięk mono. Naprzeciw temu twierdzeniu odważył się jednak wyjść Brian Provinciano ze swoim Retro City Rampage.
8-bitowa wizja sandboksa czaruje zróżnicowaniem dostępnych opcji rozgrywki. W jednej chwili zwiedzamy miasto widziane z lotu ptaka (a'la dwuwymiarowe GTA), aby za moment bawić się scrollowanym platformerem, tudzież cisnąć przed siebie na ścigaczu.
Gra jest dostępna od dzisiaj na PlayStation 3 i Vicie, premierę na Xboksa 360 i WiiWare przewidziano na później.