Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 04.09.2012 11:44
Nie warto iść na łatwiznę
893V

Nie warto iść na łatwiznę

Wczorajsze rozważania członka From Software nad wprowadzeniem trybu "Easy" w Dark Souls wywołały małe zamieszanie. Co jak co, ale nie tego spodziewamy się sięgając po tę grę. Przeciwko podobnym zabiegom jest główny projektant AC III, Alex Hutchinson.

xxxxx

 

Deweloper czuwający nad przygodami Connora jest zdania, iż wrzucenie do swojej produkcji poziomu "Easy" niszczy grę:

 

"Wiele gier zostajo zrujnowanych przez tryb Easy. Jeżeli mamy strzelankę z systemem osłon i przełączymy się na najniższy poziom trudności, co pozwoli nam przestać się kryć, to w pewien sposób psujemy grę. To tak jakbym wziął książkę i miał do wyboru jej łatwiejszą lub bardziej skomplikowaną wersję. Projektanci gier mogą uprościć język - wiecie możemy ograniczyć się do dwóch sylab."

 

Może to tylko moje odczucie, ale tzw. "Normal" na obecnj generacji rzadko oferuje jakieś wyzwanie, co dopiero niższe poziomy trudności. W kwestii Dark Souls nie wyobrażam sobie grania bez przekleństw, frustracji i uczucia bezradności. To przecież część magii tego tytułu.

Tagi: assassin's creed III dark souls Ubisoft