Miele: Dead Space w singlu było zbyt straszne

Gry
1685V
Miele: Dead Space w singlu było zbyt straszne
Radek Karmowski | 20.07.2012, 14:25

Wiecie dlaczego w Dead Space 3 stawiają na kooperację? Bo samotna przygoda była zbyt straszna i ludzie przy niej wymiękali. Tak przynajmniej twierdzi Laura Miele, szef marketingu EA Games, po zapoznaniu się z wynikami badań przeprowadzonych przez Elektroników. 

Wiecie dlaczego w Dead Space 3 stawiają na kooperację? Bo samotna przygoda była zbyt straszna i ludzie przy niej wymiękali. Tak przynajmniej twierdzi Laura Miele, szef marketingu EA Games, po zapoznaniu się z wynikami badań przeprowadzonych przez Elektroników. 

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Dlatego też naturalnym rozwiązaniem było dodanie współtowarzysza niedoli, którego będzie mógł kontrolować gracz po drugiej stronie kabla. Jednak miłośnicy samotnego popuszczania w nogawki nie powinni rezygnować z trzeciej odsłony Martwej Przestrzeni - twórcy nie rezygnują z horroru na rzecz strzelaniny.

 

"Graczom podobała się ta nutka dreszczyku w poprzednich odsłonach, ale było to zbyt przerażające dla samotnego gracza. Wniosek był jeden - gracze nie chcą grać w to sami, chcą towarzysza. Dlatego teraz pojawi się kooperacja pełną gębą. Horror wciąż tu jest, po prostu ludzie czują się pewniej, gdy nie są sami. Osobiście wolę oglądać straszny film z mężem przy zgaszonych światłach, niż samotnie w pełnym blasku lamp."

 

To ja idę po Słownik Brzydkich Wyrazów, bo mi łapy opadają jak czytam takie wypowiedzi. Przecież to nie są gry dla dzieci do jasnej cholery!

Źródło: własne

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper