Darksiders II - kolejny boss i skala świata

Gry
1294V
Darksiders II - kolejny boss i skala świata
Maciej Klimaszewski | 16.07.2012, 11:40

Czas na kolejną walkę z "szefem", jaką Śmierć stoczy w trakcie przebijania się przez linię fabularną Darksiders II. Po wykończeniu dalekiego kuzyna Cthulhu, przyszła pora na skopanie tyłka kościanemu gigantowi. O swoje 3 grosze w temacie gry pokusił się również serwis GameSpot, którego materiał skupia się na uzmysłowieniu nam skali świata, w jaki zatopimy się w skórze ponurego kosiarza.

Czas na kolejną walkę z "szefem", jaką Śmierć stoczy w trakcie przebijania się przez linię fabularną Darksiders II. Po wykończeniu dalekiego kuzyna Cthulhu, przyszła pora na skopanie tyłka kościanemu gigantowi. O swoje 3 grosze w temacie gry pokusił się również serwis GameSpot, którego materiał skupia się na uzmysłowieniu nam skali świata, w jaki zatopimy się w skórze ponurego kosiarza.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Składający się z kości olbrzym, podobnie jak Wailing Host wymaga wypracowania sobie odpowiedniej strategii i szukania luk w jego zachowaniu poprzez rozpracowanie patternów wyprowadzanych przez niego ataków. Vigil Games stara się zrobić z każdego pojedynku z bossem unikatowe doświadczenie, tak by całość nie ograniczała się do bezsensownej masherki i spamowania atakami dystansowymi. 

 

 

Ekipa GameSpotu podczas trwania Comic-Con 2012 przeprowadziła wywiad z artystą dłubiącym nad grą, Joe'm Madureira. Rozmowa skupia się na tym, jak Darksiders II urosło z poziomu pierwszych etapów dewelopingu do szpila, który oferuje graczom poczucie podróżowania po naprawdę ogromnym i pięknym świecie. Projektanci przekuli swoją wyobraźnie na małe designerskie mistrzostwo świata, w tygiel wrzucając nieco komiksowej stylistyki, trochę baśni i szczyptę fantasy.

 

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper