Blystad: Tylko 20% graczy ukończy Hitmana

Gry
999V
Blystad: Tylko 20% graczy ukończy Hitmana
Radek Karmowski | 26.06.2012, 20:44

Wedle tabelek i wykresów stworzonych i przeanalizowanych przez chłodnych ludków z IO Interactive, większość graczy nie dotrze do końca Hitmana: Rozgrzeszenie. Tore Blystad ma smutne oblicze, ale widać w oku jeszcze błysk nadziei. W listopadzie poznamy wynik.

Wedle tabelek i wykresów stworzonych i przeanalizowanych przez chłodnych ludków z IO Interactive, większość graczy nie dotrze do końca Hitmana: Rozgrzeszenie. Tore Blystad ma smutne oblicze, ale widać w oku jeszcze błysk nadziei. W listopadzie poznamy wynik.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

"Używamy wielu wskaźników, na dobre i na złe. Statystyczny gracz prawdopodobnie nie ukończy nowego Hitmana, co jest dosyć smutne. Albo też ukończy ją tylko raz, a to jest tytuł dla tych co lubią grzebać w zakamarkach, lizać ściany i wertować informacje.To nie zostało zaplanowane jako jednorazowe doświadczenie. Może jest tak, że wiele osób nie jest w stanie poświęcić tyle czasu jednemu tytułowi? Może dosięga ich znużenie? Nie dotyczy to naszej gry, tylko wszystkich. Straszna jest świadomość faktu, że tylko 20% graczy ukończy grę. To deprymujące dla ekipy."

 

Podobno taka informacja jest sygnałem dla producentów, aby dokonać przesunięć i zmian w sposobie dostarczania zawartości gry. Jednak w przypadku Hitmana: Rozgrzeszenie nie jest to możliwe z uwagi na narrację.

 

"Ciężko o zmiany gdy praktycznie każdy element jest szyty na miarę, idealnie wpasowany w całość konstrukcji. Zdaje mi się, że w przeszłości zdarzało się kilkakrotnie zmieniać szyk misji w grach z tej serii, z uwagi na ich atrakcyjność, lub też inne ciekawe patenty. Tutaj to nie jest możliwe, ponieważ etapy mają swoje uzasadnienie w fabule, więc z założenia mają określoną kolejność."

 

I na koniec powiew optymizmu

 

"Podczas różnych testów dostajemy informacje, że etapy są na tyle ciekawe, że już zachęcają do głębszej eksploracji i odkrywania poukrywanych smaczków. Sprawia to nam niezmierną radość, ponieważ poświęciliśmy wiele czasu i pracy aby je sprytnie poukrywać."

 

Osobiście zawsze maglowałem Hitmany do ostatniej kropelki. Nie wyobrażam sobie przechodzenia tych gier w inny sposób.

Źródło: własne

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper