Halo Infinite oczami Digital Foundry. Dobra jakość na XSX|S i PC, ale poprzednia generacja ma problemy

Gry
2008V
Halo Infinite oczami Digital Foundry. Dobra jakość na XSX|S i PC, ale poprzednia generacja ma problemy
Wojciech Gruszczyk | 04.08.2021, 18:15

Halo Infinite może być jedną z produkcji, która choć zadebiutuje na konsolach dwóch generacji, to jednak produkcja może skłonić wielu do zainwestowania w mocniejszą platformę. Najnowszy test Digital Foundry podkreśla atuty oraz wspomina o problemach gry.

Od wczoraj możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami z Halo Infinite. Miałem okazję grać na Xboksach Series X|S i te platformy będą znacznie sensowniejszym wyborem od Xboksa One. Dziennikarze z Wielkiej Brytanii zajęli się dokładnym sprawdzeniem gry i potwierdzają, że najnowsza pozycja 343 Industries oferuje rozgrywkę w nawet 120 klatkach na sekundę, ale przynajmniej aktualnie (to tylko techniczna alfa) większą płynność otrzymamy na Xboksie Series S.

Dalsza część tekstu pod wideo

Halo Infinite na Xboksie Series X celuje w 4K w trybie 60Hz, ale w przypadku 120Hz (ustawienie w menu konsoli) otrzymujemy rozgrywkę w około 1440p – z okazjonalnymi spadkami do 1080p. Na XSS w 60 fps możemy liczyć na rozdzielczość 1080p, ale w 120 klatkach już tylko na 900-540p.

Znacznie gorzej sytuacja wygląda na Xboksie One i Xboksie One S, ponieważ gracze nie tylko otrzymają 30 klatek na sekundę, to dynamiczna rozdzielczość spada do 540p, a dodatkowo deweloperzy usunęli część efektów czy też nawet zdecydowano się zredukować cienie. Trudno jednak powiedzieć, jak w Halo Infinite będzie prezentować się znacznie bardziej wymagająca pod względem grafiki kampania, która może wymęczyć poprzednią generację.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-halo-infinite-technical-preview-all-formats-tested

Komentarze (114)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper