Tomasz Ambroziak Tomasz Ambroziak 31.05.2012 23:16
O rozgrywce w Time Travelers
468V

O rozgrywce w Time Travelers

Trudno w to uwierzyć, ale Level 5 dopiero teraz, tj. na nieco ponad miesiąc przed premierą, podało pierwsze informacje o gameplay'u Time Travelers. Czego mogliśmy się więc dowiedzieć?

xxxxx

Time Travelers zdaje się być klasyczną japońską przygodówką od tuza gatunku Jiro Ishiego (ma na koncie m.in. 428: Fuusasareta Shibuya de i 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors), choć podaną w atrakcyjniejszy sposób, czyli bez statycznych teł z przewijanym tekstem. Na oficjalnej stronie gry zamieszczono dziś kilka myków z których najważniejszy to chyba Time Stop, system mający związek z podróżowaniem w czasie.

 

Rozwijając myśl polega to na tym, że podczas niektórych scen staniemy przed wyborem co zrobić. Podano przykład, gdy policjant Soma Kamiya wybiegając na ulicę może wpaść pod samochód, którym jedzie dziennikarka Hina Fushimi. Time Stop robi się użyteczny właśnie wtedy. Hina może cofnąć się w czasie i zwrócić uwagę kierowcy, co sprawi, iż Kamiya w ostatecznym rozrachunku nie wyzionie ducha.

 

Oprócz Time Stop wspomniano także o PCE (Playing Cinema Event), czyli tutejszych QTE, oraz TIPS. Są to odznaczające się na niebiesko podczas dialogów terminy pozwalające lepiej zrozumieć świat Time Travelers. Łącznie przygotowano ich ponad 400.

 

Dzisiejsza aktualizacja nie ograniczyła się tylko do rozgrywki. Przedstawiono także sylwetkę Yuriego Fukase, jednego z piątki bohaterów, których znaczenie dla fabuły ma początek w tej scenie:

 

 

Ale w tej sprawie ograniczymy się tylko do napomknięcia. Pisaliśmy już o fabule i bohaterach, więc zainteresowanych odsyłamy do jednego z wcześniejszych newsów na ten temat.

 

via Andriasang.com

Tagi: