It Takes Two z dużym sukcesem. Hazelight ma powody do świętowania
Nastawiona na kooperację przygoda rozstającego się małżeństwa odniosła spory sukces. Pomimo nietypowych rozwiązań It Takes Two osiąga kolejny kamień milowy, a deweloperzy odpowiedzialni za pozycję mogą świętować. To również bardzo dobra wiadomość dla fanów twórczości Josefa Faresa.
It Takes Two to kolejny sukces Hazelight, które w ciągu ostatnich lat kreuje się na lidera kooperacyjnych produkcji. Studio stawia na gry, jakich nie można ukończyć w pojedynkę, nie oferuje komfortowego wyszukiwania towarzyszy zabawy, lecz pomimo tych specyficznych warunków, stworzone przez twórców propozycje cieszą się dużym zainteresowaniem.
Deweloperzy potwierdzili, że It Takes Two osiągnęło już 2 mln sprzedanych egzemplarzy, co stanowi naprawdę dobry wynik, jeżeli weźmiemy pod uwagę potencjalną liczbę odbiorców – nie każdy preferuje gameplay nastawiony wyłącznie na współpracę.
#ItTakesTwo has sold Two Million copies!!
— Hazelight Studios (@HazelightGames) June 17, 2021
We’re simply amazed by the PASSION you wonderful people have shown our game and we couldn’t be happier seeing so many fans of co-op out there ❤️
This means that 4 million players have already played #Ittakestwo. Amazing 🙌😍 https://t.co/gZHqBTbmaU
— Josef Fares (@josef_fares) June 17, 2021
Josef Fares pracuje już nad kolejnym tytułem, który najpewniej i tym razem skupi się na kooperacyjnej rozgrywce. Jak widać wizja szefa Hazelight przynosi pożądane efekty, co może go skłonić do realizacji następnych szalonych pomysłów i nieoczekiwanych rozwiązań. Czy jednak uda się przebić historię o gadającej książce o miłości, która pomaga w odbudowaniu związku pary zamienionej w małe laleczki? Na pewno będziemy obserwować dalsze poczynania studia.
Sprawdźcie naszą recenzję i poradnik do It Takes Two.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do It Takes Two.