Przemysław Małecki Przemysław Małecki 29.05.2012 11:56
To wina Konami, że Silent Hill HD jest słabe?
800V

To wina Konami, że Silent Hill HD jest słabe?

Po fali krytyki jaka spadła na odświeżoną kolekcję gier z serii Silent Hill. Konami zobowiązało się do jej poprawienia, a główny producent odpowiedzialny za jej stworzenie postanowić zabrać głos w tej sprawie.

xxxxx

 

 
 
W ostatnio udzielonym wywiadzie dla serwisu 1UP, główny producent Tomm Hulett zrzuca odpowiedzialność za ostateczny wygląd gry na Konami:
 
 
"Otrzymaliśmy kod źródłowy obu gier, który Konami dostarczyło nam w formie pliku - okazało się jednak, że nie były to ostateczna wersje kodu, jaki niegdyś wypuścili na rynek. Zamiast więc skupić się na portowaniu gier w nowej oprawie, musieliśmy się również uporać z licznymi błędami, z którym borykał się niegdyś deweloper, ale nie ujrzeliśmy ich w pierwotnej wersji SH2 i SH3. Dostarczona wersja była w tak słabym stanie, że brakowało w niej tekstur i dźwięków. Nawet postać Heather była cała niebieska."
 
 
Tłumaczą się ponoć winni, ale faktycznie częściowo w takiej sytuacji jest winne Konami jeśli faktycznie dostarczyło grę w tak opłakanym stanie. Inna sprawa, że jeśli twórcy byli świadomi tak wielu niedoskonałości, to dlaczego decydowali się na wydanie bubla?

Tagi: konami silent hill hd collection