Atelier Ayesha: zmiany w systemie walki

Gry
466V
Atelier Ayesha: zmiany w systemie walki
Bartosz Dawidowski | 29.05.2012, 10:22

Wczoraj mogliśmy przyjrzeć się kilku scenkom dialogowym w Atelier Ayesha. Na tym polu Gust nie szykuje żadnych istotnych zmian; nie ma co liczyć na pogaduchy w stylu RPG-ów BioWare. Będą za to spore modyfikacje w systemie walki.

Wczoraj mogliśmy przyjrzeć się kilku scenkom dialogowym w Atelier Ayesha. Na tym polu Gust nie szykuje żadnych istotnych zmian; nie ma co liczyć na pogaduchy w stylu RPG-ów BioWare. Będą za to spore modyfikacje w systemie walki.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Deweloperzy wprowadzili w Atelier Ayesha możliwość przemieszczania się po bitewnej arenie. W związku z tym bardzo duże znaczenie uzyskają ataki obszarowe, a także łączenie się postaci w pary, w celu np. obrony towarzysza broni lub inicjacji ataku zespołowego. Gra uwzględnia też kierunek, z jakiego atakujemy wroga - naparzając w jego plecy zadamy znacznie większe obrażenia.

W Japonii gra pojawi się na rynku 28 czerwca. Nasza wersja gry powinna wylądować w sklepach prędzej czy później. Poprzednie tytuły z serii znajdywały europejskich wydawców.

 

 

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper