Grounded otrzyma mniej aktualizacji, ale te będą znacznie większe. Obsidian nie rezygnuje z projektu
Obsidian Entertainment pracuje nad przynajmniej trzema projektami, ale twórcy nie porzucą Grounded. Teraz deweloperzy chcą oferować bardziej rozbudowane aktualizacje, ale te będą trafiać do graczy w większych odstępach czasu.
Obsidian Entertainment zakończyło już prace nad ostatnim, fabularnym dodatkiem do The Outer Worlds i według plotek deweloperzy mają rozwijać już kontynuację, która zostanie wrzucona na rynek przez Microsoft. Twórcy opracowują również wcześniej zapowiedziane Avowed, ale jednocześnie nie rezygnują z Grounded.
Kooperacyjna pozycja nastawiona na przetrwanie otrzymała już sporo aktualizacji, ale twórcy zmieniają teraz plany i choć chcą nadal rozbudowywać grę, to jednak zespół będzie teraz pracował nad większymi paczkami zawartości:
„Zbliżamy się do roku od premiery w Game Preview/Early Access i wciąż mamy tak wiele do zrobienia. Niektóre z tych większych funkcji wymagają czasu, a z małym zespołem trudno jest wydawać zawartość co miesiąc, jednocześnie balansując pomiędzy większymi zadaniami, które muszą zostać wykonane, aby ukończyć produkcję. W związku z tym będziemy starali się wprowadzać większe i nieco rzadsze aktualizacje, co pozwoli nam nadać naszym dodatkom większe znaczenie i więcej lepszej zawartości”.
Twórcy chcą teraz znaleźć balans pomiędzy stałym rozwijaniem gry i oferowaniem graczom nowych atrakcji, a jednocześnie opracowywaniem większych dodatków. Zespół chce cały czas wykorzystywać informacje zwrotne od społeczności i małymi krokami deweloperzy zbliżają się do premiery wersji 1.0.
Aktualnie zespół zrezygnował z majowego patcha, ponieważ skupi się na dużej łatce na czerwiec:
„Ciężko pracujemy nad następną aktualizacją (0.10.0), która jest jedną z naszych największych jak dotąd i jest ona na dobrej drodze, by zostać wydana pod koniec czerwca. Zdecydowaliśmy się nie robić aktualizacji na maj i skupić nasze wysiłki na większej aktualizacji, która pojawi się w przyszłym miesiącu”.