Przymusowa przerwa na reklamę

Gry
1473V
Przymusowa przerwa na reklamę
Maciej Klimaszewski | 25.05.2012, 14:15

Wyobrażacie sobie sytuację, w której intensywną rozgrywkę przerywa Wam obligatoryjna reklama jakiegoś produktu? Prawdziwie dystopijna wizja gamingu, która nie jest niestety tak fikcyjna, jak byśmy tego chcieli. Sony przynajmniej rozważa wprowadzenie reklam jako przerywników od właściwej zabawy.

Wyobrażacie sobie sytuację, w której intensywną rozgrywkę przerywa Wam obligatoryjna reklama jakiegoś produktu? Prawdziwie dystopijna wizja gamingu, która nie jest niestety tak fikcyjna, jak byśmy tego chcieli. Sony przynajmniej rozważa wprowadzenie reklam jako przerywników od właściwej zabawy.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Jeden z użytkownoków NeoGAF odnalazł złożony przez SCEA wniosek patentowy z lipca 2011 roku, który dotyczy projektu nazwanego "Plan reklamowy do użycia z interaktywną zawartością." Całość wygląda tak - w danym momencie gra może zostać przerwana reklamą, po której następuje chwila przerwy i możemy wrócić do zabawy. 

 

Co jeżeli wejście reklamówki wybije nas z rytmu i doporowadzi do frustrującego zgonu/przegranej?  W całej swojej wspaniałomyślności, Sony rozważa w zapisie patentowym funkcję przewinięcia gry do stanu sprzed wyskoczenia okienka reklamowego promującego batoniki, napoje, ubezpieczenia itd. This is living...

 

Oby wszystko to pozostało w sferze wydumanego science-fiction.

Źródło: własne

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper